onsdag 18. mars 2009

Filmprosjekt

Vi var gruppe nr 6, som bestod av Ole Christian, Eirik, Tommy, Tord, Carl Magnus og meg. Vi jobbet bra med prosjektet. Vi skrev et slags manus og fulgte det så godt vi kunne. Manuset bestod av handling. Vi burde kanskje hatt et manus med sitater av hva alle skulle si i filmen, det hadde vi ikke. Vi måtte filme mye, mer enn jeg hadde tenkt. Jeg fant ut at det er mye som skal til for å lage en film. Vi filmet mange scener, men vi kunne ikke ta alt i kronologisk rekkefølge. Det var for eksempel styrkerommet som vi måtte spørre om å låne og auditorium 1 som vi måtte spørre noen om å låse opp. Derfor ble det noen overganger som ble litt dårlige. Vi filmet flere scener på nytt for at overgangene skulle passe bedre, men det var ikke alt som ble perfekt eller kom med.
Filmen vår ble veldig bra, men det var et problem – lyden. Jeg ble misfornøyd med lyden. Det var vanskelig å høre hva folk sa, og det var kanskje noe av det viktigste. Det ble vanskelig å fange meningen, handlingen og poenget i filmen med så dårlig lyd. Det var synd, men jeg tror Eirik har fikset det nå.

Ingen kommentarer: